تصاویر چشم انداز اراک

معرفی عکس ها چشم انداز

تصاویر چشم انداز اراک

معرفی عکس ها چشم انداز


 

نفرات برتر جشنواره قدر رمضان معرفی شدند
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی از معرفی نفرات برتر جشنواره هنری قرآنی قدر رمضان خبر داد.

 به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی،«حسین شاکری» با اشاره به اعلام نتایج جشنواره هنری قرآنی قدر رمضان گفت: این جشنواره در رشته های خوشنویسی، هنرهای تجسمی و عکس در ماه مبارک رمضان برگزار شد.
وی با اشاره به اینکه در رشته خوشنویسی هنرمندان در دو بخش نسخ و ثلث با یکدیگر رقابت پرداختند، افزود: در بخش نسخ سمانه یعقوبی و محمود رمضانی شایسته تقدیر، مریم خواجه رسولی، مبارک آبادی و سید مهرداد حسینی مقدم نیز نفرات اول تا سوم شدند.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی بیان کرد: در بخش ثلث اشرف محمدی و محمد رضا خسروی زاده شایسته تقدیرو اسماعیل مقدسی، سید محمد حکمتی و سیدمهرداد شریفی عناوین اول تا سوم را ازآن خود کردند.
شاکری اضافه کرد: در رشته هنرهای تجسمی نیز هنرمندان در دو بخش تایپوگرافی و تصویرسازی با یکدیگر رقابت پرداختند.
وی بیان کرد: در بخش تایپوگـرافی عاطفه رجبی، علی شفیعی و حامد سعیدی به ترتیب نفرات اول تا سوم این جشنواره هنری قرآنی شده و مقداد شیر علی نیز شایسته تقدیر شد.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی ادامه داد: در بخش تصویرسازی مهدی محمدی موفق به کسب رتبه برتر این رشته در جشنواره هنری قرآنی قدر رمضان شد.
شاکری گفت: در بخش عکس که با موضوع قرآن، کتاب زندگی برگزار شد نیز سعید رضا مقصودی، سید حسین موسوی و عادل عزیزی موفق به کسب رتبه های اول تا سوم شدند و محمد وروانی و پونه بساکی در بخش عکس شایسته تقدیر شدند.


 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.